piątek, 14 września 2012

Chorwacja





Tego lata wybrałam się z rodziną do Chorwacji. Kraj ten, jest chętnie odwiedzany przez polskich turystów ze względu na gwarancję świetnej pogody i udanego wypoczynku. Chorwacja zachwyca urokiem i nie zrażają nawet z pozoru niewygodne kamieniste lub betonowe plaże. Leżak jest idealnym rozwiązaniem na ten problem.



Wraz z rodziną zatrzymałam się w nadmorskiej miejscowości Cesarica, usytuowanej także w pobliżu gór. Miejscowość była zaciszna oraz idealna do wypoczynku w ciszy i spokoju. Znajdowały się tam jedynie dwie restauracje. Po zakupy wybieraliśmy się do sąsiedniej miejscowości Karlobag, W Cesarice spędziłam tam sześć dni korzystając z uroków opalania oraz kąpieli w wodzie. Wieczorami spacerowałam po pobliskich górkach i podziwiałam cudowne widoki.





Spacery po górach:
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz