poniedziałek, 27 sierpnia 2012

Hard Rock Cafe ( San Francisco)

 W drodze do San Francisco...


  
Zdjęcie numer 1 (po lewej) przedstawia Shasta lake w stanie California. Jezioro to znajduje się niedaleko od granicy stanu Oregon w kierunku Californii. Jezioro choć na tym zdjęciu tego nie widać ma kolor lazurowy a nawet zielony, co oznacza, że woda w nim jest raczej zimna. Woda spływa z gór, które pokryte są pokrywą lodową i śnieżną. Jezioro jest piękne, nigdy nie widziałam jeziora tak cudownego jak to.











Zdjęcie po lewej, zdjęcie numer dwa, przedstawia szczyt Shasta. Jest to stratowulkan, należący do pasma Gór Kaskadowych, które są pasmem górskim Kordylierów. Ostatnia erupcja miała miejsce w 1768 r. więc bardzo dawno temu. Wulkan zalega pokrywa lodowa i śnieżna.











Widok z mostu "Bay Bridge" na centrum San Francisco.



 












Kolejne zdjęcie przedstawia już centrum San Francisco.











Podczas mojego zwiedzania San Francisco, jednym z punktów, w którym się zatrzymałam była restauracja Hard Rock Cafe. Zjadłam tam lunch a dokładniej California Burger, nigdzie nie jadłam lepszych hamburgerów. W każdym HRC hamburgery smakują podobnie i są zawsze świeże i smaczne. Możemy sobie wybrać jak ma być wypieczony nasz burger, do wyboru mamy np. krwisty, średnio krwisty lub dobrze wypieczony. Osobiście wolę dobrze wypieczony ;).























W żadnym HRC nie może zabraknąć rzeczy, które w przeszłości należały do sławnych muzyków. Przedstawiam trzy zdjęcia, na których zauważyć można: gitarę Carlosa Santany, gitarę zespołu Nirvana, i moje ulubione okulary Elvisa Presleya.

 Ostatnie zdjęcie przedstawia widok z korytarzu hotelu Marriot w San Francisco. Zrobiłam je w trakcie czekania na windę, gdy szłam na śniadanie. San Francisco jest bardzo ładne i co najważniejsze ma niepowtarzalny klimat. Nieodłącznym elementem stanu California są palmy, które widzimy na zdjęciu powyżej. Jedyne czego nie lubię w tym mieście to pogoda :( bardzo silny wiatr, przez który jest zimno w tym mieście.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz