niedziela, 24 marca 2013

MALEDIWY 2013 r.

Cała prawda o Malediwach.

Malediwy są to wyspy położone na Oceanie Indyjskim i jest ich około 1200. Stolica Malediwów to Male.

2 dni temu wróciłam z wycieczki, na której byłam właśnie na Malediwach na wyspie Hulhumale. Znajduje się ona niedaleko Ibrahim Nasir International Airport. Malediwy z lotu ptaka to piękne malownicze wyspy, które do niedawna dla mnie były czymś nie osiągalnym, moim największym marzeniem.
Dzisiaj kiedy wróciłam już z mojej wycieczki na Hulhumale stwierdzam, że moje marzenie i wyobrażenia o tym jak piękne są Malediwy były złudne. Chciałabym opisać to czego jeszcze nikt nie opisał a mianowicie:
PRAWDZIWE MALEDIWY. Wiele osób na forach opisuje Malediwy jako "raj na ziemi", które wcale nim nie są.

Malediwy po pierwsze są BRUDNE, jako dowód wstawiam zdjęcie zrobione przeze mnie podczas spaceru. To co robią mieszkańcy Malediwów oraz turyści przyjeżdżający na nie, jest karygodne. Wszędzie leżą śmieci nic nie jest uporządkowane, po prostu wszędzie jest syf brud. Rozumiem fakt, iż mają oni ograniczone możliwości wywozu odpadów, ale dlaczego nie mogą ich chociaż uporządkować? Wyrzucają śmieci, gdzie popadnie: na ulicę, do oceanu, po prostu wszędzie.

Kolejne zdjęcie na dowód brudu i bałaganu. Dla mnie Malediwy były miejscem nudnym. Brakuje tam miejsc, gdzie można, by było się pobawić ( potańczyć itd. ) Jeśli ktoś jedzie na Malediwy tylko po to, aby się opalać i kąpać w oceanie to jest to ok pod warunkiem, że będzie spędzał na zewnątrz nie więcej niż 2 godziny dziennie. Z bardzo prostego powodu : SŁOŃCE TAM PALI nie opala ale pali.
Jestem osobą, która nie ma białej karnacji a nawet ja wyglądałam jak spalony kurczak na rożnie. Wracając do śmieci, to w każdej restauracji jak i na ulicach biegały karaluchy :/ okropność!!! Nie ma się co dziwić jeśli tyle śmieci leżało na ulicy...



W kolejnym poście opiszę lepsze strony Malediwów, ale nie ma ich wiele niestety... a także jak można je "zwiedzić" na własną rękę...

Pozdrawiam i chętnie odpowiem na pytania dotyczące Malediwów, aby pomóc osobom takim jak ja, które nic nie wiedziały o tym kraju zanim do niego pojechały.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz